Más jobb-e nálam?

A legtöbb ember szívesen életet cserélne valakivel, aki híres, sikeres, vagy gazdag, vagy élné a szupersztárok látszólagos könnyű és ragyogó életét.

Az emberek csak egy kis szeletet látnak mások életéből, és képesek azt képzelni,hogy az ő életük csupa móka és kacagás, problémák nélkül. De ez csak a látszat.


Sokan akik sikeresek, vagy sok pénzt keresnek, és elmesélik az életüket, kiderül hogy mindegyikőjük magas árat fizettek ezért.  A szerencse senkit nem választ ki magának.

Mindenki, azért amit birtokol vagy elért, megfizette az árát.
Elsőre úgy néz ki, hogy egyesek kiválasztottak, a szerencse gyermekei, de ha közelről megvizsgáljuk az életüket kiderül, hogy mindenki megfizette az árát, és mindenki cipeli a maga kis csomagját. Sokak, akiknek kívülről szemlélve megvan mindenük, gyerekkorukban bántalmazva lettek, vagy a gyereke drogozik, vagy a házassága van romokban vagy félelmek és gátlások gyötrik.

 Ugye beismered te is, hogy senkivel sem ezen a világon nem cserélnél?!

Nincs senki, aki jobb lenne, mint Te!

Csak azért gondoljuk, hogy másnak jobb lenne lenni, mert nem ismerjük az egész embert, nem tudjuk, hogy milyen is igazán az élete, milyen volt a gyerekkora, milyen félelmei, aggályai, kényszerei vannak. A legkevesebb fogalmunk sincs, hogy hogy néz ki igazán a másik élete. Csak amiatt,  amit külsőleg látunk gondoljuk, hogy neki jobban megy.

 

Másoknak másképp megy, de nem jobban. És ha nekik jobban megy, mint nekem, akkor ők valamit tettek azért, amit én még nem tettem!

 

Az első lépés tudatosítani, hogy én nem hátrányos helyzetű vagyok, és életemet úgy elfogadom, ahogy van, és volt. A következő lépés, hogy életemet lépésről lépésre úgy felépítem, hogy mindennel megbírkózom ami jön, belefektetem a szükséges energiát, a legjobbat nyújtom, és egy olyan életet teremtek, amilyet szeretnék. A legjobbat hozom ki az életemből. 

 

Hálás vagyok, hogy az vagyok aki vagyok, és senkivel ezen a bolygón nem cserélnék!!!

 

Én is már szeretnék előrébb járni a spirituális fejlődésemben, vannak tanítók akiknek a tudásával és fejlettségi szintjével szívesen cserélnék, de csak ezt a részét szeretném és ennyit látok az életükből. Nem ismerem az egész életüket, nem tudom mit éltek át, és nem tudom, hogy milyen nehéz is az életük. Életük egy részére vágyom, és tudom, hogy csak rajtam múlik, hogy elérem-e.

Nekem is megvan a lehetőségem fejleszteni magam, a kérdés csak az, hogy mennyire akarom, és mennyi energiát fektetek bele.

 

Te másnak a gazdag életére vágysz? Rajtad áll, hogy milyen gazdag életet teremtesz magadnak, hogy mennyire hiszed el, hogy megérdemled és mennyi energiát fektetsz bele, hogy elérd. A te életed, a te felelősséged, hogy mit hozol ki belőle. Úgy gondolom, ha valaki tudja mit akar, és képes ezért tenni és kitartani mellette, akkor az élet elkezdi támogatni, és behozza az életébe a cél eléréséhez szükséges embereket, tárgyakat eseményeket. Csak nyitottnak kell lennünk.

 

Sokan szeretnének például tehetséges úszó lenni, mint Katinka, de mikor megtudják, hogy mennyi energiát kéne belefektetni, a korai kelések, napi többórányi kemény edzés, egészséges táplálkozás, és sok elmulasztott party amit fel kell áldozni érte, már sokan nem irigykednek annyira, és nem csinálnák végig ugyanazt. A jobb, gazdagabb, híresebb, sikeresebb életre vágyunk, de kevesen vannak akik igazán beleteszik magukat, és képesek rengeteg áldozatot hozni, és hónapok és évekig is úgy kitartani és továbbcsinálni, hogy talán nem is látszik az eredmény.

Én hálás vagyok magamnak, hogy az vagyok aki vagyok, és hogy minden nap teszek azért, hogy jobb legyek, és fejlődjek. Tudom, hogy még egy nagyon hosszú út áll előttem, de megteszek minden tőlem telhetőt, beleteszem magamat 100%-osan, és ha nem is mindig látszik rögtön az eredmény tudom, hogy a befektetett munka előbb utóbb meghozza a gyümölcsét.

 

Az Univerzumtól mindig megkapjuk valamilyen formában hozzá a segítséget. Bízom az Univerzum támogatásában, és hogy sosem vagyok egyedül, és mindig megvan az erőm és képességem ahhoz, hogy az legyek aki szeretnék és olyan életet éljek amilyet szeretnék.

Mindenkinek megvan a saját életútja, erősségei, gyengeségei, de senki sem jobb vagy rosszabb a másiknál. Mindenki különböző fejlettségi szinten áll, és valaki több, valaki kevesebb energiát fektet a céljaiba, és a kívánatos jövöképébe. Én hálás vagyok, hogy az vagyok aki vagyok, éy hogy a saját életemet élhetem.